نوشته شده توسط : امیر ♥

مدت زیادی طولی نکشید تا مرا عاشق کنی؛اما من سالهاست که دارم در این تنهایی پرپر می شوم؛بهای سنگینی دادم تا فهمیدم !کسی را که قصد ماندن ندارد باید راهی کرد!

 

 




:: موضوعات مرتبط: شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عشق , مدت زیاد , تنهایی ,
:: بازدید از این مطلب : 686
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
:-) در تاریخ : 1392/6/26/2 - - گفته است :
از سرتم زیادی بودم..اینو از انتخابای قبلیتو بعدیت فهمیدم!




پاسخ: الان این جمله رو با کی بودی با من؟ تو یه چیزیت میشه وا

/weblog/file/img/m.jpg
مونا در تاریخ : 1392/6/24/7 - - گفته است :
سلام عزیزم من مونام وبلاگ خیلی قشنگی داری نظرت در مورد تبادل لینک چیه منو با اسم انــــــــــــــواع ماســــــــــک صـــــــــــورت لینک کن بعد خبر بده لینکت کنم
پاسخ: آدرس وبتو بده تا لینکت کنم بابت نظرت هم مرسی ♥


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: