شعر باید تو رو پیدا کنم شادمهر عقیلی
نوشته شده توسط : امیر ♥

   
 باید تورو پیدا کنم شاید هنوز هم دیر نیست 

  تو ساده دل کندی  ولی تقدیر بی تقصیر نیست
با اینکه بی تاب منی بازم منو خط میزنی  

    باید تورو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی
کی با یه جمله مثل من میتونه آرومت کنه     

اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه

دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور
 
  وقتی به من فکر میکنی حس میکنم از راه دور

آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره
 
 عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی میپره

باید تو رو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی     

   راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی
پیدات کنم حتی اگه پروازمو پر پر کنی       

  محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی

پیدات کنم حتی اگه پروازمو پر پر کنی    

    محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی





:: برچسب‌ها: باید تو رو پیدا کنم , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , شادمهر عقیلی نوای عشق , ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zahra e در تاریخ : 1392/6/15/5 - - گفته است :
این آهنگو دوست دارم ولی آدم افسردگی می گیره!

/weblog/file/img/m.jpg
صام در تاریخ : 1392/6/14/4 - - گفته است :
تلاش کن تاپرمخاطب شی اگه از خوشگلی باشه از توبهتراشم هستن ازشرفت مایه نذار نذار بدهکار عشق ایندت شی چرا؟


پاسخ: تلاش موتور سکلت هست نه من همین طور پیشرو و هاندا و غیره من کی از خوشکلیم استفاده کردم اولا هیچ عکسی از خودم نیست تو این وب ثانیا من اصلا هویته اصلیم رو تو این وب فاش نمیکنم که اگه هم یکی بگه من فلانی هستم دیوار هاشا بلنده جیگرتو عشقه ثالثا اگه منظورت از شرف ننه شرفه که بهت بگم خدا بیامرزدش ایشالا روزی خودتون باشه و رابعا من عشقی ندارم و نمیخوام هم داشته باشم چه گذشته چه اینده چه الان نه قصد ازدواج دارم نه به کسی فک میکنم تو قید و گیر و بند هیچی هم نیستم آزادیمو با هیییییییییییچی معامله نمیکنم تو هم که از من خوشکل تری و سر تری و بالاتری با همه میپری باش گل تو اخرشی و بس اگه راست میگی اسمه وب یا ایدی یاهوتو میدادی جوابتو بدم خوشکله


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: