یه جوک و چیز در مورد خودممممممم
نوشته شده توسط : امیر ♥

ههههههههه سلاممممممممم من چقد خوشحالم امروز کلی به خودم خندیدم

بعد از یه عمری ادعای رایانه بلدم بلدمو وبلاگ دارم وبلاگ وبلاگ و اینا

امروز متوجه شدم که تمامه نظر هایی رو که جواب میدادم رو ویرایش میکردم

و پاسخ رو زیر نظر مینوشتم

هههههههه

ولی نه تا نگو تو لوکس بلاگ بخش مدیریتش نوشته بود کناره نظره نوشته بود پاسخخخخخخ

با رنگ سبز

هههههههههه

نظر رو جواب نمیدادم ویرایش میکردم کلی به خودم خندیدم

اگه خنده هم نداشته باشه تو رو خدا بخندید جلو دوستای نداشتم ضایع نشم

هههههههههه





:: برچسب‌ها: هههههههه , پاسخ , به نظ , ر ویرایش ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: