در ادامه ی عرایض النا یک ساله نوه ی خالم فک کنم این نوشته ها
نوشته شده توسط : امیر ♥

گ ذرغدغزر ذذذ ددددددددددوووووووو.غتتدذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذ ذذذدددددددددددددددددددددددددد ووووووووووووووووووووووووووووووووو سسطئئئئئئئئئئئئئئئ د .ووووووووووووووووو ئ

ذ                                                            

 در ادامه ی عرایض النا یک ساله نوه ی خالم فک کنم این نوشته ها 

من که باهاش ارتباط برقرار کردم یه   کم مصرع مصرع هست فک کنم شعر باشه چون یه کم فاصله داره 

میشه گفت مصرع مصرع هست در این متن شعر شما میبینید که شاعر خوردسال و کودک از تکرار استفاده کرده

    مثلا در بیت  سه ثامت د رو تکرار کرده و یا در مصرع یکی مونده با اخر مصوت و رو این نشان از تبهر 

و خلاقیت شاعر و سبک شعری ایشان میباشد           

 

شما هم با نظراتتون به بهتر شدن و پیشرفت این شاعر بزرگ کمک کنید مرسی               





:: برچسب‌ها: النا , یک ساله , شاعر , شعر نو , ,
:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zahra e در تاریخ : 1392/6/12/2 - - گفته است :
درکش کردم اینم یکی ول کرده رفته انگار


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: